среда, 20. новембар 2013.

Lično iskustvo govori više od 1000 reči

Ispričaću vam svoje prvo iskustvo sa homeopatijom  - jer su principi rada prilično slični sa floriterapijom. Naime, davne 1999. godine otkrila sam homeopatiju kao alternativu savremenoj medicini. Moj prvi homeopata je bila student medicine, savršeno je znala teorijski deo u radu sa klijentima, ali, verovatno zbog mladosti, nepoznavanja različitih karaktera, nijansi u ljudskom ponašanju i mišljenju, nas dve nikako nismo mogle da se uklopimo. Ja se nisam prijatno osećala kod nje, ona je imala otpor u radu sa mnom - jer sam bila zaista komplikovan slučaj i vremenom smo se razišle, bez ikakvih rezultata. No, ja nisam odustala od homeopatije - intuitivno me je put naveo na ženu koja je za mene bila više od homeopate. Bila je moj terapeut, neko ko mi je vraćao samopouzdanje samo razgovorom, neko ko mi je stalno bio "pri ruci", razgovarao sa mnom i doveo moje telo iz jednog vrlo zablokiranog stanja u ravnotežu. Kada dođete u tu fazu, onda se mogu nastaviti susreti radi rada na nekom od aspekata života kojim niste zadovoljni. I, naravno, da održavate stanje u koje vas je terepeut doveo. Ili možete jednostavno da prekinete susrete do nekog sledećeg problema. Izbor je samo vaš.
Sličan je princip i sa floriterapijom.

Nakon njenog odlaska u penziju, počela sam da istražujem floriterapiju - prvo za sebe i svoju dušu. Fasncinirala me je energije koju biljke nose u sebi. Onda sam rešila da se podvrgnem floriterapiji i na svoju sreću naišla na divnu mladu ženu koja je i danas moj terapeut i supervizor. Jer, naravno, čim se otvorila škola floriterapije, ja sam je upisala. I našla ispunjenje, našla primenu svih dodatnih znanja koja sam sticala svih ovih godina, prepoznala način kako da svoje predavačko iskustvo primenim u isceljenju.

Znači, na vama je da odaberete svog ličnog floriterapeuta. Ja biram na osnovu intuicije jer verujem da se ništa slučajno ne dešava - da smo svi mi na ovoj zemlji sa određenom misijom - i ako vam je pisano da vam baš ja budem floriterapeut ili imate neka dodatna pitanja slobodno pišite na lekovitecvetnekapi@gmail.com .

S poštovanjem,
vaš floriterapeut (na superviziji)

Нема коментара:

Постави коментар