среда, 12. март 2014.

Značaj saradnje klijenta i floriterapeuta - vreme je za kontrolni razgovor

U ranijim tekstovima rekosmo kako izgleda prvi susret sa floriterapeutom. Da podsetimo - na prvom sastanku klijent i terepeut se upoznaju, terapeut uzima slučaj, i potom, u se dogovara sa klijentom koje su to prioritetne teme na kojima bi prvo trebalo poraditi.

Kada se definišu teme, terapeut proučava slučaj i na osnovu njega pravi jedinstvenu cvetnu kombinaciju za određenu osobu. Floriterapeut je stalno dostupan svom klijentu, prati njegovo napredovanje i prva mu je linija podrške. Jedna tura kapi traje od 21-28 dana nakon čega bi trebalo napraviti KONTROLNI RAZGOVOR, da bi se utvrdilo koje su se promene u međuvremenu desile, šta se pomerilo napred, šta se vratilo u balans i koje su se nove teme otvorile. Klijent promene sam najčešće ni ne primećuje jer, rekosmo, ovo je nežna i blaga terapija, te je od izuzetne važnosti da se javi svom floriterapeutu koji će ga pravim pitanjima osvestiti o tome odakle su pošli i šta je rezultat posle određenog perioda. 

Na kontroli klijent konstatuje da li su se:
- određeni simptomi povukli
- da li sada drugačije vidi ili oseća određene stvari
- da li je njegov stav prema problemu sada drugačiji (u zavisnosti od onoga šta smo hteli da postignemo)
- da je sanjan neki san kroz koji su se razrešili neki konflikti ili dobili uvidi u dubinski deo problema
- da li je nivo energije bolji
- da li sa većim zadovoljstvom radi ili sarađuje sa ljudima
- da li sada dobro spava
- da li su prestali bolovi u određenom delu tela
- da li su se alergijske reakcije povukle, ili umanjile
- da li ima bolju koncentraciju, bolje uči
- da li sa više volje obavlja posao koji inače ne voli, ali mora da ga radi
- da li zrači drugačijom energijom na suprotni pol
- da li je preboleo raskid, odlazak deteta od kuće
- da li polako izlazi iz depresivnog stanja....

I još mnogo toga, da ne nabrajamo, jer sve je individualno, pa i simptomi i njihovo razrešenje. Nakon uvida u pomak, floriterepaut postavlja nova pitanja, potpitanja, proverava šta bi još malo trebalo da se tretira, a koja bi esencija mogla da se ukloni i zameni nekom novom koja će problem tretirati na još dubljem nivou. 

Navešću samo jedan primer. Žena koja je četvrti mesec na floriterapiji i koja je krenula radi
poboljšanja opšteg fizičkog stanja, blage depresije i nesanice, nakon rešavanja početnog problema, sada rešava dubinski deo svog problema - dugo je razvedena i posvećena detetu  te je zapostavila svoju ženstvenu stranu. Podižući joj energiju, vraćamo joj i samopouzdanje i snažimo njenu ženstvenost. Ispričala je na kontroli sledeću zanimljivost: "Moja frizerka me pita šta je to sa mojom kosom? Ja sam počela da se pravdam da znam da je bila zima, da je sigurno suva i da sam htela da je pakujem, ali frizerka kaže nije to. Prvi put vam se kosa ponaša onako kako treba. Nekako je spremna na saradnju. I pitala me šta se to sa mnom dešava jer kaže, 8 godina se frizirate kod mene i nikad nemate strpljenja da odsedite do kraja tretmana, a danas se ni jednom niste pomerili. I, stvarno tek kad mi je to rekla, ja shvatim da mi prija što sam tu i da prvi put ne mislim da sam izgubila vreme već da lepo izgledam." Priča ove klijentkinje je tipičan primer nežnog rada cvetnih esencija - ona nije ni primetila do koje mere se promenila da se njeno unutrašnje stanje manifestuje čak i na njenu kosu, kožu. Ali, znamo svi da promena dolazi iznutra. U dogovru sa njom pojačali smo joj esencije za buđenje energije i ženstvenost.

Ovaj tekst je kratak podsetnik zašto je bitna dobra saradnja između floriterapeuta i klijenta i zašto su kontrole važne. Naši problemi nisu nastali za tri nedelje tako ih ni za tri nedelje ne možemo rešiti, ali ako ste voljni da poradite na sebi, kontrola i razgovor jednom u mesec dana i konzumiranje esencija 4 puta na dan mogu vam život promeniti na bolje i dovesti vas u stanje kakvo vam je vašim rođenjem dato. Priroda nam je svima dala, na nama je da koliko god možemo iskoristimo svoje kapacitete.

Takođe, klijenti često kažu da im je i sam razgovor pomogao da drugačije sagledaju sebe i probleme jer kad ih kažu na glas sasvim drugačije zvuče nego kad se bezizlazno prevrću po glavi. 

Zato, pozovite svog floriterapeuta i kazažite prvi razgovor ili ako je vreme, zakažite kontrolu. 


Нема коментара:

Постави коментар